niedziela, 30 sierpnia 2015

EOJ 2015

Wakacje się kończą..a ja staram się nadrobić zaległości!
Kolejny punkt naszych wakacji..
Rožnov pod Radhoštěm <3
W środę 8 lipca z samego rana ruszyliśmy do Wągrowca, skąd zapakowani po sam dach niczym cyganie razem z resztą ekipy udałyśmy się w wesołą podróż do Czech.Na miejsce dojechałyśmy w środku nocy ale godzina nie przeszkadzała nam na wycieczkę po campingu i ogólne rozeznanie terenu..W łóżku wylądowałam przed 7 rano, a o 8 pobudka.. szkoda byłoby zmarnować taki piękny dzień! Czwartek przeleciał nam bardzo szybko.. A już następnego dnia..
Rano trening..następnie kontrola weterynaryjna, prezentacja drużyn i pierwszy bieg! Wszyscy poczuliśmy te emocje i wymalowani w barwy narodowe ruszyliśmy na podbój EOJa :D 

Fiduś zaskoczył mnie swoim niecodziennym tempem przez co oczywiście zaliczyliśmy pięknego DISa, ale na moje oko w dobrym stylu! <3 
Pełni pozytywnych emocji czekaliśmy na sobotę! 

Sobota zapowiadała się całkiem nieźle..Czarny miał fantastyczny nastrój ja zresztą tez, ale do czasu.Po pierwszym biegu Fido zrobił ucztę w domku otwierając szafę i dobierając się do żarełka, co dało mu najbardziej przez niego uwielbiany stan ciąży spożywczej :)) Okropny stres mi zafundował i nasz przebieg musiał zostać przesunięty o ponad 2h całe szczęście dzięki naszym niezawodnym COACH było to możliwe <3 Co  najśmieszniejsze..Był to jedyny czysty bieg FIDKA nie licząc kilku karnych pkt za czas, nic zresztą dziwnego bo w tym stanie mógł się tylko toczyć :P 

Przepiękne widoczki..Świetna atmosfera zawodów! Tańce w między czasie.. Wieczorem party z międzynarodową ekipą :) Dużo pozytywnej energii i zdecydowanie najlepsze zawody w tym roku jeżeli chodzi o klimat i atmosferę! Nawet sztuczna trawa nie była przeszkodą..Trwają teorię że po prostu parzyła Fidusia w łapcie dlatego tak pędził! Pogoda też nam dopisała :) Zaliczyliśmy kąpiele w basenie i w potoku :) 
Dziękuję za wspaniałą zabawę, słowa otuchy  i tę moc która mi dałyście dziewczyny!:* Do zobaczenia za rok mam nadzieję!Być może uda nam się wystartować już całą trójką! <3 
Przeżyjcie to z nami jeszcze raz...

Tymczasem szykuję się do szkoły i wspominam.Chciałabym powtórzyć te wakacje i przeżyć wszystko jeszcze raz..
 Nie ma niestety tak dobrze! :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz